loading...
09-music
حسین بازدید : 188 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

آهنگ گریه نکن نیکا

دریا اروم میشه غصه تموم میشه
میاد اون از سفر گریه نکن
بازم بهار میاد به دل قرار میاد ای چشم من گریه نکن
زخمم نزن گریه نکن
حالا که اون از ما دوره بیهوده پس گریه نکن
این بازی طبیعته
افسانه نیست حقینقته


بجای گریه ی زیاد دعا کن تا زود بیاد
دریا اروم میشه غصه تموم میشه
میاد اون از سفر گریه نکن
بازم بهار میاد به دل قرار میاد ای چشم من گریه نکن
دریا اروم میشه غصه تموم میشه
میاد اون از سفر گریه نکن


بازم بهار میاد به دل قرار میاد ای چشم من گریه نکن
ای دل دیگه ناله بسه
از دوریش شکوه بسه
میدونم که بیقراری
طاقت دوری نداری
کار دنیا بیشو کمه
یه روز شادی یه روز غمه
بجای گریه ی زیاد دعا کن تا زود بیاد
دریا اروم میشه غصه تموم میشه
میاد اون از سفر گریه نکن
بازم بهار میاد به دل قرار میاد ای چشم من گریه نکن
دریا اروم میشه غصه تموم میشه
میاد اون از سفر گریه نکن
بازم بهار میاد به دل قرار میاد ای چشم من گریه نکن


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 1,304
  • بازدید سال : 9,487
  • بازدید کلی : 159,819