loading...
09-music
حسین بازدید : 1557 جمعه 12 مرداد 1397 نظرات (0)


,    متن آهنگ هایده عزیزترین
,    آهنگ عزیز ترین از هایده
,    دانلود آهنگ من جسمم از هایده
,    دانلود آهنگ درگاهت سجده گاه من
,    دانلود آهنگ هایده درگاهت سجده گاه من
,    دانلودآهنگ من کشتی تو نوح من هایده
,    متن آهنگ من جسمم تو روح من هایده
,    دانلود اهنگ هایده من جسمم تو روح من من کشتی تو نوح من
,    دانلوداهنگ عزیزترین
,   

خدایـا خدایـا چه تنـها و درمـانـده ام
غریـبی ز هر درگـهی رانـده ام
به ســوی تو مـیایـم امـشـب که از دل
کـلام کـلام تو در گوش جان خوانده ام
من جسمم تو روح من
من کشتی تو نوح من
من زخمم تو مرحمی
من ظلمت تو روشنی
من راهی تو موندنی
من تنهـا تو همدمی
تو اولین و آخرین برای من که عاشقم
عزیزترین همسفری در همه دقایقم
درگاهت سجده گاه من
بگذر از گناه من
من خلقم تو خالقی
سر تا پا شوق گفتنم
در حال شکفتنم
من عذرا تو وامقی
تو اولین و آخرین برای من که عاشقم
عزیزترین همسفری در همه دقایقم
هم غایب هم حاضر
هم شاهد هم ناظر

هم سکوت هم صدا
هم دردی هم درمان
هم پیدا هم پنهان
هم با من هم جدا
تو اولین و آخرین برای من که عاشقم
عزیزترین همسفری در همه دقایقم
دلیل قاطع هستی
صفای عالم مستی
چه ترس از درد بی درمان
که دارم چون تو درمانی
چه باک از کفر اهریمن
تو در من نور ایمانی
تو اولین و آخرین برای من که عاشقم
عزیزترین همسفری در همه دقایقم
من جسمم تو روح من
من کشتی تو نوح من
من زخمم تو مرحمی
من ظلمت تو روشنی
من راهی تو موندنی
من تنها تو همدمی
تو اولین و آخرین برای من که عاشقم
عزیزترین همسفری در همه دقایقم
درگاهــت سجده گاه من
بــگذر از گناه من
من خلقم تو خالقی
ســر تا پا شوق گفتنم
در حال شکفتنم
من عذرا تو وامقی
تو اولــین و آخرین برای من که عاشقم
عزیــزترین همسفری در همه دقایقم
تو اولــین و آخرین برای من که عاشقم
عزیزتــریــن همــسفری در همه دقایقم
تو اولین و آخرین برای من که عاشقم
عزیزترین همسفری در همه دقایقم

 

http://iranmelody.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87/

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,293
  • بازدید سال : 9,476
  • بازدید کلی : 159,808