loading...
09-music
حسین بازدید : 41 یکشنبه 14 مرداد 1397 نظرات (0)

متن آهنگ سرباز خونه حمیدرضا و علیرضا,دانلود آهنگ سرباز خونه حمیدرضا و علیرضا کیفیت عالی,دانلود آهنگ سرباز خونه حمیدرضا و علیرضا کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سرباز خونه حمیدرضا و علیرضا,دانلود آهنگ سرباز خونه حمیدرضا و علیرضا رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول سرباز خونه حمیدرضا و علیرضا,دانلود آهنگ سرباز خونه حمیدرضا و علیرضا,کد آهنگ پیشواز همراه اول سرباز خونه حمیدرضا و علیرضا,

فرمانده ی احساس من
جز من واست کی می مونه
جز من کی حاضره بازم
بمونه تو اون سربازخونه

اون که میگفتش دنیا رو
دور سرم میگردونه
ترک دل رو بند نزن
شکستنو بفهمونه

تو پادگان جفت چشات
جفت پا زدم بی معرفت
عمری بودم سرباز صفر
عمری بودم تو معرکت

گفتی دو سال خدمتت
اما شده یک روزگار
خراب شه اون سربازخونه ت
خراب شه رو سرت سوا

 

ادامه مطلب


چی تو نگفت مهر تو رو
از توی قلبم بکنم
گفتم ولش گناه داره
این دفعه اونو نشکنم

کم کم بهش عشقمو دادم
تا خودشو نشون بده
راستشو گفت شیطون یک بار
این دفعه رو امون نده

تو پادگان جفت چشات
جفت پا زدم بی معرفت
عمری بودم سرباز صفر
عمری بودم تو معرکت

گفتی دو سال خدمتت
اما شده یک روزگار
خراب شه اون سربازخونه ت
خراب شه رو سرت سوا

تو که دوستم نداشتی
پس چرا تنهام گذاشتی
اگه میخواستی زجرم بدی
با اینکه یاری جز من نداشتی

حتی عشق هم نمیتونی هجی کنی
همون دیونه ی هنوزی
اگه میخواستی زجرم بدی
باور نمیشه تو همون یار دیروزی

لیاقت تو ای بی مرام
تو همون سربازخونه ت بسوزی

میخوام ببینم عاشقت کیست
آب زیر کاه رو دست تو نیست
گذشت و دل دیونه تر شد
دیونه ی روی تو ابلیس

تو عین بی کسی باهاتم
بی معرفت به من چی دادی
گفتی که از یادم نرفتی
حالا واسم تو مثل بادی

تو پادگان جفت چشات
جفت پا زدم بی معرفت
عمری بودم سرباز صفر
عمری بودم تو معرکت

گفتی دو سال خدمتت
اما شده یک روزگار
خراب شه اون سربازخونه ت
خراب شه رو سرت سوا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 1,319
  • بازدید سال : 9,502
  • بازدید کلی : 159,834