loading...
09-music
حسین بازدید : 225 شنبه 30 تیر 1397 نظرات (0)



,    متن آهنگ گوگوش بی من و تو
,    دانلود آهنگ بی من و تو گوگوش 320
,    دانلود آهنگ صوتی بی من و تو از گوگوش
,    دانلود آهنگ خنک آن دم که نشینیم در ایوان من و تو
,    خنک آن دم که نشینیم در ایوان من و تو گوگوش
,    خنک آن دم که نشینیم در ایوان من و تو غزل شاکری
,    دانلود آهنگ من و تو گوگوش mp3
,    دانلود آهنگ من و تو همصدای بی صداییم گوگوش
,    دانلود آهنگ من و تو گوگوش با کیفیت 320
,   

http://musicmatn.mihanblog.com/post/112

خنک آن دم که نشینیم در ایوان من و تو
به دو نقش و به دو صورت، به یکی جان من و تو

داد باغ و دم مرغان بدهد آب حیات
آن زمانی که درآییم به بستان من و تو

اختران فلک آیند به نظّاره ما
مه خود را بنماییم بدیشان من و تو!

من و تو، بی من‌و‌تو، جمع شویم از سر ذوق
خوش و فارغ، ز خرافات پریشان، من و تو

طوطیان فلکی جمله شکرخوار شوند
در مقامی که بخندیم بدان سان، من و تو

این عجبتر که من و تو به یکی کنج این جا
هم در این دم به عراقیم و خراسان من و تو!

به یکی نقش بر این خاک و بر آن نقش دگر
در بهشت ابدی و شکرستان من و تو

من و تو، بی من‌و‌تو، جمع شویم از سر ذوق
خوش و فارغ، ز خرافات پریشان، من و تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 606
  • بازدید سال : 8,789
  • بازدید کلی : 159,121